
Uprava carina
Novi Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 155/a
poziv
PRODAЈA ELEKTRONSKOG OTPADA
putem prikupljanja pisanih ponuda
Na osnovu Odluke o pokretanju i sprovođenju postupka prodaje elektronskog otpada broj 148-19-417-06-29/6/2020 od 17.11.2020. godine, v. d. pomoćnika direktora Sektora za tarifske poslove u Ministarstvu finansija-Upravi carina, Sonje Lazarević, po ovlašćenju v. d. direktora Miloša Tomića iz rešenja broj 148-11-110-01-521/2020 od 13.11.2020. godine, predmet prodaje je elektronski otpad – neupotrebljiva računarsko-komunikaciona oprema statusu elektronskog otpada, koji su prikupljeni u Upravi carina Republike Srbije.
Postupak otuđenja, sprovešće se putem prikupljanja zatvorenih pisanih ponuda, a izbor najpovoljnije ponude izvršiće se putem prikupljanja zatvorenih pisanih ponuda primenom kriterijuma najviše ponuđene cene po kilogramu, za navedenu opremu u statusu elektronskog otpada.
Nadmetanje će se sprovesti sa ponuđačima koji dostave odgovarajuće ponude po kilogramu za navedenu opremu.
Nadmetanje će se vršiti putem zatvorenih koverata u kojima će ponuđači pismeno ponuditi cenu po kilogramu za pomenutu opremu u statusu elektronskog otpada. Naručilac će za potrebe nadmetanja obezbediti koverte radi upisivanja cena.
Nadmetanje će se sprovesti u dva kruga, međutim, ukoliko i nakon toga cene ostanu iste, odnosno jednake, biće izabrana ponuda ponuđača koja je ranije predata.
Ukoliko ponuđači ne prisustvuju u postupku nadmetanja, njihova cena iz ponude će se smatrati konačnom, a ukoliko je ponuđena cena ista, biće izabrana ponuda ponuđača, koja je ranije predata.
Početna kupoprodajna cena iznosi 31 dinar po kilogramu elektronskog otpada za navedenu opremu u statusu elektronskog otpada..
Ukupna procenjena količina navedene opreme u statusu elektronskog otpada, koji se prodaju iznosi okvirno 2.643,45 kg.
Preuzimanje navedene opreme u statusu elektronskog otpada, će se vršiti na lokaciji u magacinu u Batajnici (11273 Batajnica, Ul. Majora Zorana Radosavljevića br. 346).
Pravo učešća imaju sva lica koja dostave dokumentaciju određenu ovim oglasom.
Pisana ponuda podnosi se u zatvorenoj koverti, treba da sadrži ponuđenu cenu u nominalnom iznosu, po jednom kilogramu za opremu u statusu elektronskog otpada, naziv ponuđača, adresu, broj telefona i izvod o registraciji izdat od Agencije za privredne registre (osim u slučaju kada je za registraciju nadležan drugi organ).
Ponuđači su dužni da uz ponudu dostave fotokopije sledećih dozvola i to: dozvolu za sakupljanje otpada, dozvolu za transport otpada, dozvolu za tretman otpada, dozvolu za skladištenje otpada, ili fotokopiju jedne integralne dozvole.
Ukoliko ponuđač ne poseduje neku od pojedinačnih dozvola prema Zakonu o upravljanju otpadom, dužan je da dostavi fotokopiju ugovora o poslovno – tehničkoj saradnji sa pravnim ili fizičkim licem, koje poseduje navedenu dozvolu, kao i fotokopiju te dozvole.
Neblagovremene ponude i ponude koje ne sadrže sve navedene elemente i dokaze, neće se uzeti u razmatranje.
Pisana ponuda se podnosi najkasnije do 01.12.2020. godine do 10 časova u zatvorenoj koverti na adresu: Uprava carina, Novi Beograd, Bulevar Zorana Đinđića br. 155/a, pisarnica u prizemlju. Koverat sa ponudama mora imati oznaku „PONUDA - NE OTVARATI - PRODAЈA ELEKTRONSKOG OTPADA“, a na poleđini naziv ponuđača i adresu sa brojem telefona.
Otvaranje ponuda obaviće se javno, dana 01.12.2020. godine u 12,00 časova, u Upravi carina u Novom Beogradu, u zgradi Elektronsko – računarskog centra, Ul. Narodnih Heroja br. 63, u prostoriji br. 217 (biblioteka) na drugom spratu.
Ponuđač sa kojim bude zaključen ugovor, dužan je da prilikom realizacije ugovora dostavi Dokument o kretanju otpada prema Zakonu o upravljanju otpadom („Sl. glasnik RS“ br. 36/2009, 88/2010, 14/2016 i 95/2018) i prema Pravilniku o obrascu dokumenta o kretanju otpada i uputstva za njegovo popunjavanje („Sl. glasnik RS“ br. 114/2013).
O izboru najpovoljnijeg ponuđača svi ponuđači će biti pismeno obavešteni, a sa ponuđačem čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija biće zaključen ugovor o prodaji rashodovane opreme u statusu elektronskog otpada po jednom kilogramu.
Ponuđač je dužan da u svemu postupa u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom.
Preuzimanje će se vršiti na pisani poziv naručioca upućen poštom ili mejlom, a u roku od 5 dana od prijema poziva.
Kupac je u obavezi da, prilikom preuzimanja rashodovane opreme o svom trošku obezbedi adekvatnu vagu za merenje iste..
Troškove merenja, preuzimanja rashodovane opreme u statusu elektronskog otpada, snosi kupac, kao i javne dažbine prema važećim propisima.
Kupac će imati obavezu da ugovorenu cenu uplati, u roku od 5 dana od dana preuzimanja navedene rashodovane opreme u statusu elektronskog otpada.
Ovaj poziv za prodaju elektronskog otpada putem prikupljanja pisanih ponuda objavljen je na Sajtu uprave carina, u delu Oglasna tabla 23.11.2020. godine.
Sve informacije u vezi sa otuđenjem, mogu se dobiti putem telefona 064/858-3268, kontakt osoba Momčilo Skoko.
KOMISIЈA ZA LIKVIDACIЈU
RASHODOVANE OPREME
SEKTORA ZA INFORMACIONE
I KOMUNIKACIONE TEHNOLOGIЈE
UPRAVE CARINA
broj Rešenja
148-IV-417-06-26/2020
od 07.04.2020. godine