Користимо "колачиће" како би побољшаљи употребљивост интернет сајта. Уколико наставите коришћење интернет странице, Ви прихватате услове коришћења. Више информација
31. 10. 2025.
Будућност интермодала, његов значај за робне токове, велике инвестиције које покрећу тржиште Србије, али и сложени изазови који га прате, биле су неке од тема конференције ''Next Stop: Intermodal'', одржане 30. октобра у Београду.
На панелу ''Инфраструктура, иновације и повезивање'' Наташа Мирковић, помоћник директора Сектора за царинске поступке Управе царина говорила је o активностима у претходној години у сфери интермодала, али и најавила нове пројекте аутоматизације и дигитализације царинске службе, који ће утицати на целокупну транспортну индустрију.
''Током прошле године отпочела су са радом два велика терминала - интермодални терминал Батајница и терминал MBOX у Нишу, где се већ спроводе сви царински поступци'', рекла је Мирковић, наглашавајући спремност Управе царина да увек изађе у сусрет свим потребама привредне заједнице.
Она је истакла да се та спремност на сарадњу огледа и у делу који се односи на рокове допремања робе на железници, рекавши да су они у односу на ЕУ минимум 14, а максимум 28 дана, као и да је Управа царина омогућила да у националном транзиту у железници у протеклој години минималан рок транспорта у царинском поступку буде 10 дана.
За развој интермодалног транспорта кључна је сарадња: земаља у региону, државе и привреде, науке и реалног сектора - закључак је конференције са више од 200 учесника из Србије, региона, али и целе Европе - од Холандије до Турске.
Пријавите корупцију
Пријавите кршење прописа
Питајте нас