Користимо "колачиће" како би побољшаљи употребљивост интернет сајта. Уколико наставите коришћење интернет странице, Ви прихватате услове коришћења. Више информација
Пријава за коришћење услуге подноси се на прописаном обрасцу Захтева за преглед тренутног стања гаранција и доставља редовном поштом Управи царина - Сектору за информационе и комуникационе технологије, Нови Београд, Народних хероја 63. При подношењу захтева неопходно је приложити доказ о уплати републичке административне таксе из Тарифног броја 1. тачка 1. Закона о републичким административним таксама, у износу од 380,00 динара на рачун 840-742221843-57.
У складу са одредбом члана 5. Закона о републичким административним таксама (''Сл. гласник РС'', бр. 43/2003...и 54/2023 таксена обавеза за захтеве настаје у тренутку њиховог подношења, а одредбом члана 6. Закона, прописано је да се такса плаћа у тренутку настанка таксене обавезе, у новцу, а уплаћује на прописани уплатни рачун јавних прихода.
По пријему захтева, царински орган, проверава да ли наведени подаци у захтеву одговарају преузетим подацима из регистра Пореске управе и да ли је захтев попуњен на прописан начин. Ако је резултат провере позитиван, царински орган врши регистрацију подносиоца захтева у базу података ИС УЦ а ако је резултат прoвере негативан (захтев непотпун или су подаци нетачно наведени у захтеву), царински орган одбија поднети захтев. У оба случаја царински орган обавештава подносиоца захтева писаним путем о статусу захтева и одлуку доставља редовном поштом.
Преузимање обрасца:
Пријавите корупцију
Пријавите кршење прописа
Питајте нас